top of page

יום הולדת לעמית חלק א - יעוז סבר

פוסט מספר 15

יום הולדת לעמית חלק א - יעוז סבר

יומולדת לעמית – חלק א:
התוכנית המקורית כשנסענו לטיפולים בוושינגטון הייתה להישאר שם יותר זמן. היו אמורים להיות טיפולים כל שלושה שבועות והיינו אמורים להישאר שם לפחות לשלושה טיפולים או יותר עד שנוכל לחזור לארץ ולטוס כל פעם לטיפול וחזרה
המשמעות הייתה לחגוג לעמית את יום הולדת עשר בארצות הברית. עמית מידי פעם שאל איפה יחגוג את יום ההולדת ודי התבאס שזה לא יהיה עם כל המשפחה והחברים בארץ. גם אותנו זה העציב כי לחגוג יום הולדת כזה רק ארבעתנו היה עצוב, במיוחד לאור העובדה שזה היה יום הולדת עגול (עשר), ושיש סיכוי שזה אולי יום הולדת אחרון אבל מן הסתם הטיפולים והסיכוי היו חשובים יותר אז לא הייתה בכלל שאלה...
רצה הגורל ולצערנו הטיפולים לא צלחו ולאחר התייעצות מורכבת עם הרופאים ועם המשפחה החלטנו להקדים את הטיסה חזרה (קיווינו שזה עיכוב זמני ושנחזור לטיפולים מאוחר יותר).
סיפרנו את זה לעמית ויובל בארוחת ערב. סיפרנו שנפסיק כרגע את הטיפולים ונחזור לארץ. עמית כל כך שמח. ראיתי על המבט שלו הקלה עצומה והתלהבות גדולה. מבחינתו היו כאן שלוש בשורות מאוד משמחות – האחת הייתה שעוצרים את הטיפולים ואפשר לדמיין כמה זה יכול לשמח. השנייה ואפילו יותר משמחת הייתה שחוזרים כרגע לארץ. הוא כל כך התגעגע לכל המשפחה, לחברים שלו, לשפה העברית, למזג האוויר, לטלוויזיה בישראל ולכל החיים שלו בארץ. והשלישית – הוא יחגוג את יום הולדת עשר בארץ.
יובל דווקא הייתה עצובה. היא הרגישה שלא מיצתה את ארצות הברית. היו לה הרבה תוכניות, היא התרגלה לאורח החיים שם מהר מאוד ואהבה שם הרבה דברים. דיברנו הרבה והבטחנו לה שאנחנו נחזור לארצות הברית לטיול הבת מצווה שלה (טיול שהיה אמור לקרות בקיץ שלפני אבל נדחה בגלל הקורונה).
נחתנו בארץ והיו לנו כמעט שבועיים להתארגן לחגיגות יום ההולדת של עמית. התכוונו לנצל עד הסוף את העובדה שאנחנו חוגגים בארץ ולארגן לו שבוע שלם של חגיגות, יום הולדת בלתי נשכח.
יעוז סבר, חבר טוב של אלעד (אח של יעל) שמע את זה ונכנס בכל הכוח לוודא שיום ההולדת הזה יהיה מושלם, וכשיעוז נכנס למשהו – זה בכל הכוח.
יובלי התארגנה לערוך סרטון ברכות ממפורסמים שעמית אהב כדי שנוכל להקרין במסיבת יום ההולדת עם החברים לכתה. יעוז הצליח להגיע להמון אנשים יקרים שנרתמו לנושא וצילמו בשמחה ברכות מרגשות לעמיתי – מהתוכנית מאסטר שף שאהב (חיים כהן, אייל שני, ישראל אהרוני), מגידי גוב, אדיר מילר, אלכס חזנוב, ראש העיר רפי סער.
הוא יצר קשר עם חברת החשמל המקסימים ותיאמנו ביקור בתחנת הכוח בחדרה כולל עלייה לארובה, דבר לא טריוויאלי בכלל (שלא יצא לפועל בסוף בגלל המלחמה בעזה והטילים), הוא ארגן לעמית השתתפות בסימולטור טיסה (שלצערנו נקבע לשבוע מאוחר מידי ), מתנות מברצלונה שכל כך אהב (אפילו עם תכנון להפתיע את עמית במפגש עם השחקנים שאמורים להגיע לארץ בקיץ והשחקן הטוב בעולם והאהוב על עמית – מסי).
חלק מהסרטונים הגיעו אחרי יום ההולדת עם החברים ושלחנו אותם לעמית בפרטי. הוא כמובן הפיץ אותם לכל מי שהוא מכיר, התלהב מכל סרטון וסרטון ורצה לדעת מי האדם שמצליח לארגן ברכות מהמפורסמים האלו שהעריץ.
הלב והנשמה הגדולה של יעוז (ואנשים נוספים שנכתוב עליהם בהמשך) עזרו לנו לארגן לעמית יום הולדת עשר שאי אפשר לשכוח. יום הולדת מלא הפתעות שהביא את עמית לשיאים חדשים של שמחה ואושר.
גם אחרי מותו של עמית יעוז התגייס בכל כוחו להנצחה (על כך בפוסט שיבוא בהמשך)

bottom of page