top of page

יום הולדת לעמית חלק ב - ילדי הכתה

פוסט מספר 16

יום הולדת לעמית חלק ב - ילדי הכתה

יומולדת לעמית חלק ב (מומלץ לקרוא את חלק א לפני)
חגיגת יום ההולדת עם החברים לכיתה הייתה אחת מגולות הכותרת של פסטיבל יום ההולדת של עמית.
עמית היה ילד מאוד חברותי ואהוד. הוא הצליח להתחבר כמעט לכל הילדים בכיתה. לבנות, לבנים, לאוהבי הספורט, לאוהבי משחקי המחשב' לאוהבי החיות. הוא היה רגיש ומתחשב, מצחיק ושובב לא קטן, פתוח וסקרן, קשוב וגמיש, ועם זאת ילד שיודע לשים קוים ברורים כשעניינים הולכים למעשים לא "נחמדים".
כשהצענו להזמין את כל ילדי הכיתה ליום ההולדת הוא מאוד שמח מצד אחד, ומצד שני חשש שלא יבואו. אחרי חודשים שבהם נעדר מהכיתה, התרחק לארצות הברית ובכלל התמודד עם מחלה לא פשוטה, הוא לא ידע איך יגיבו. הוא אמר לנו הרבה פעמים כמה הוא מתגעגע לחברים כשהיה בארצות הברית, הם היו מאוד חשובים לו. אנחנו לא באמת יכולנו למלא את החסר החברתי בכל התקופה הזאת, בטח שלא אצל ילד כל כך חברותי כמו עמית.
עמית היה בקשר עם החברים במשך כל התקופה אבל הקשר היה בעיקר מרחוק וכשעמית ביקש שנזמין את כל ילדי הכיתה לחגוג אתו , הוא חשש אם יגיעו או איך יגיבו כשיראו אותו.
עמית ביקש לנסוע לסופר עם יעל ולבחור את החטיפים בעצמו. שיהיו גם חטיפים מומלצים וגם כאלה שפחות ואכן נסענו לסופר והכל הייתה בחירה שלו. הוא ביקש עוגה טעימה. יעל עשתה ניסוי והכינה את העוגה כמה ימים לפני החגיגה ורק כשזו עברה את עמית, נבחרה העוגה ליום ההולדת.
הוא ביקש מיעל לוודא מי מהילדים מגיע. כשיעל אמרה לו יום לפני יום ההולדת שכל הילדים אישרו הגעה הוא היה ממש מאושר.
רצינו לתת לעמית הרגשה שהוא שולט ויודע מה צפוי להיות ביום ההולדת ולכן עדכנו אותו מה מתוכנן: חטיפים, הופעה, קהות ועוגה אבל היה חלק אחד במסיבה בכל זאת כהפתעה:
חשבנו שכדי שיום ההולדת יהיה בלתי נשכח צריך להפתיע את עמית והילדים. קרן, אחותי, הציעה שנקבל ברכות מוקלטות מכל מיני סלב שעמית אוהב. המון אנשים שכבר ציינו אותם עזרו בכך וגם מיכל אפרתי המדהימה , חברה טובה של קרן. יובל ערכה את כל הסרטונים לסרט אחד שהוצג לילדים ולעמית בהפתעה.
ברגע האחרון הוזמנו גם עופר ומאור בעזרתו של גיא מזיג להופיע בהופעת סטנד-אפ לפני הילדים.
במסיבה הילדים היו מדהימים, אכלו מכל החטיפים, שמחו לפגוש את עמית אחרי תקופה ארוכה, נהנו מההופעה, הקרנו את סרטון הברכות במסיבה וכולם הופתעו ושמחו על כל ברכה וברכה, עשינו חידון "קהות" שארגנו לו על מי מכיר את עמית הכי טוב, הילדים קנו והכינו מתנות ממש מיוחדות תוך חשיבה על מה עמית אוהב ואיך לשפר לו את מצב הרוח: הכינו לו מסיכת מגן עם הכלב ג'וי שהוחבא בתוך פינייאטה שאותה עמית היה צריך להכות ושהמתנות מבפנים יחשפו, הוא קיבל אוזניות אייר פוד וכדורגל, ברכות בקופסת אוריגמי שאחד הילדים הכין במיוחד עבור עמית ועוד. עוגת יום ההולדת כמו החטיפים נחטפו. בסוף יום ההולדת הילדים העניקו לו את המתנות אחד אחד ובירכו אותו ועטפו אותו בכל כך הרבה אהבה ולא רצו להיפרד ולחכת הביתה. זה היה אחד הימים המאושרים בחייו.
הילדים שימחו וריגשו את עמית באותו יום וגם אותנו.

bottom of page