top of page

יום הולדת לעמית חלק ג - משטרת כפר סבא

פוסט מספר 17

יומולדת לעמית חלק ג (מומלץ לקרוא את חלק א ו ב קודם)
לעמית הייתה חיבה מיוחדת למשטרה. כשהיה קטן בפורים בחר להתחפש לשוטר (הוא היה השוטר הכי מתוק שראיתי בחיים).
אחת מהמשאלות שלו לקראת יום ההולדת הייתה ביקור בתחנת המשטרה.
בעזרתו היקרה של אוהד צור חבר של אלעד (אח של יעל) נוצר הקשר עם מפקד תחנת משטרת כפר סבא שרון מנור.
שרון היה זמין עבורי מייד. הוא אמר לי שיארגנו ביקור של מלכים בתחנה לעמית ושרק אגיד לו מתי. האמת לא ציפיתי לביקור כל כך מרגש. יוסי מלכי מתחנת המשטרה יצר איתי קשר לארגן את הביקור.
עמית שמח מאוד והתרגש לקראת הביקור. סיפר לכולם שהוא הולך לבקר בתחנת המשטרה והמתין בקוצר רוח.
הביקור נקבע ליום חמישי וביום שלישי, יומיים קודם התחילו הטילים מעזה. חשבתי שיבטלו את הביקור כי התחנה עבדה מסביב לשעון אבל שרון אמר לי שאין מצב שמבטלים ומלכי עשה מאמצים עיליים בלילה שלפני כדי להתגבר על מכשולים בארגון בגלל המלחמה.
בבוקר כשקמנו והניידת אמורה הייתה להגיע לקחת אותנו עמית לא הרגיש טוב. הוא היה חלש עם סחרחורות. חשבנו שנצטרך לבטל. מלכי כבר היה כאן בבית ביחד עם עטר, שוטר יקר נוסף שליווה את הביקור. הם הביאו לעמית המון מתנות מהמשטרה, מדים במידה שלו עם תג שם ודרגה. ממש מרגש.
נתנו לעמית לנוח קצת בחדר עם תרופות תומכות ולראות אם הרגשתו משתפרת או לא.
הוא הרגיש קצת יותר טוב והחלטנו לצאת לסיור. מלכי הציע גם ליובל להצטרף אלינו ולשמחתנו הרבה היא רצתה וככה בעצם נסענו עמית ,יובל ואני.
זה התחיל בהכרת הניידת, סיור בעיר, הפעלת הסירנה והצ'קלקה כמו שוטרים אמיתיים. עמית היה לבוש במדי השוטר.
כשהגענו לתחנה כל השוטרים יצאו אלינו. זה היה מתוזמן עם ביקור לילד חמוד נוסף. כולם נתנו להם כבוד כבר מחוץ לתחנת המשטרה. ממש מרגש. המשכנו לפגישת בוקר בחדר הישיבות עם שרון, מפקד התחנה וכל השוטרים שכללה טקס מרגש של הענקת דרגות ותעודת שוטר לעמיתי. לאחר מכן לקחו אותנו לחצר עם כל השוטרים והכינו במיוחד עמדת פופקורן ועמדת קרפים. אחר כך הגיע החלק שעמית הכי אהב – מפגש עם הרובוט המשטרתי לסילוק פצצות כולל הדגמה ועמית גם הפעיל את הרובוט.
המשכנו לביקור בזיהוי פלילי שם הסבירו על טביעות אצבע ועמית קיבל מזכרת טביעת אצבע שלו, לאחר מכן החלק שיובל הכי אהבה – החדר בו משתמשים באמצעים טכנולוגים על מנת לסייע בפענוח פשעים. הכרנו גם את תאי המעצר, האופנועים המשטרתיים ועוד מגוון של חוויות וסיימנו בטקס מרגש לא פחות עם שרון, בו העניקו לעמית קולאז', שהספיקו להכין עם תמונות שלו מאותו היום.
לאורך כל הביקור הרעיפו על עמית כל שוטרי התחנה חום, אהבה, נתינה אין סופית וכבוד רב. הרגשנו שכולם, ממפקד התחנה דרך כל השוטרים, מונעים מהערכים הנכונים. הרגשנו שהתחברו לעמית וליובל.
עבור עמית ויובל זאת הייתה חוויה בלתי נשכחת שדיברו עליה רבות אחרי הביקור.