top of page
חיפוש

טורניר "עמיתי כפר סבא" השני

הטורניר נערך ביום שבת, השלישי ליוני, 2023 בהשתתפות ילדי טרום א של כל מועדוני העיר, נבחרת האומנים של ישראל, קברניטי העיר וקהל רב שבא לצפות ולקחת חלק.

תיאור האירוע כפי שנכתב על ידי יעל, אמא של עמית מייד לאחר מכן:


בשבת האחרונה התקיים טורניר "עמיתי כפר סבא" השני.

קשה לי לתאר במילים כמה מרגש ומשמעותי הטורניר היה עבורי.

הגענו יובל, אורן ואני בבוקר לאחר לילה ללא שינה ממתח והתרגשות. פגשנו את ליאור אברהם ויחד איתו הלכנו לפגוש את כל ילדי טרום א' מכל קבוצות הכדורגל של כפר סבא והמאמנים שלהם. ליאור סיפר להם בהתרגשות על מי הטורניר, למה דווקא שם ומה מטרת הטורניר. בקול רועד ליאור סיפר שעמית היה כדורגלן אבל היה גם חבר ושמטרת הטורניר היא אחדות ילדי טרום א' לאהבת משחק הכדורגל והחברות. ליאור, הילדים, המאמנים ואנחנו התרגשנו להתחיל את הטורניר. כל הילדים שיחקו, שיתפו פעולה בסדר מופתי ובחברות. הורים וילדים פנו אלי במהלך הטורניר ובסיומו ואמרו שהם קראו על עמית באתר או השתתפו בהפסקה הפעילה בבית הספר היסודי דבורה עומר והתרגשו לקחת חלק בטורניר הזה ולשמוע מאנשים חדשים גדולים כקטנים שקראו על עמית והכירו אותו ולו קצת ריגש אותי מאוד וחימם את הלב. מזג האוויר היה גם הוא לטובתנו והטמפרטורות ירדו לכבוד עמית, אפילו היו טיפות גשם מעטות אך גדולות שנתנו הרגשה שעמית מתרגש מהאירוע כמונו ודומע מעט. אחרי שהילדים סיימו לשחק הגיע תורם של נבחרת האומנים ומאמני הפועל כפר סבא לשחק בשיפוטו של השופט הבינלאומי יגאל פריד ונתנו משחק מהפנט. בסיום המשחק עברנו לטכס הסיום - אחי התאום אלעד סיפר לכל הנוכחים על עמית שלו והקשר של עמית לכדורגל, בנוסף נשאו מילים מרגשות גם סגן ראש העיר, אורן כהן ועידן שום מנהל הפועל כפר סבא. כל משתתף קיבל בסיום הטכס מדליה, תעודה וספר קומיקס מיצירותיו של עמית וכל קבוצה קיבלה ספר "מסיפור מעשר לעשר" של תום רוזנווסר וגביע. וכמו שאורן כהן אמר בנאומו, בטורניר של עמית כולנו מנצחים.

את כל האירוע הזה לא היינו יכולים לעשות בלי אנשים יקרים שלהם אורן, יובל ואני רוצים להודות: ליאור אברהם שזרם עם כל בקשה וחלום שלנו לטורניר וניצח על ארגון הטורניר והלוז עם כל הקבוצות והעירייה, אין לנו מילים להודות על כל ההרמה של האירוע הזה. עשית עבודה מדהימה ומכל הלב. תודה רבה על הארגון, ההקפדה על כל פרט והלב הגדול. עידן שום שמרגש אותנו כל פעם מחדש ומשאיר אותנו במשפחת הפועל כפר סבא בזכות עמית ולהנכחתו. משפחת שום עזרו לנו לערוך את הטורניר זו השנה השנייה במגרש האימונים של הפועל כפר סבא ומזכירים לכולם שהאדם לפני המשחק כל פעם מחדש Idan Shum ליריב דמתי, עומר וייסבורד ורן דנון שעזרו בארגון הטורניר. כל אחד מהם אימן את עמית מגיל שלוש וחצי ועד גיל תשע וחצי והכיר אותו ובטורניר ראו את האהבה שלכם לעמית ולכדורגל. Ran Danon, Yariv Damti , Omer Waisburd

לקבוצות הכדורגל טרום א' של ארבעת מועדוני הכדורגל של כפר סבא: מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא - Hapoel Kfar Saba FC , מועדון הכדורגל מכבי כפר סבא - Maccabi Kfar Saba FC , בית"ר כפר סבא שלומי - Beitar Kfar Saba FC , ו האקדמיה לכדורגל - עמנואל שפר - המאמנים והשחקנים שהגיעו ולקחו חלק מרגש בטורניר והראו לכולנו שניתן לשחק בכיף ובאחדות גם עם קבוצה יריבה. אורן כהן, דני הרוש, ושאול מיטלברג בגיבוי ראש העיר רפי סער שהקשיבו ותמכו בקיום הטורניר זו השנה השנייה ויחד נהפוך אותו לשנתי. Shaul Mitelberg שגית קימחי וקלודין אביטן על ההזמנה לטורניר והפרסום ליאור חסון על הנפשת הסיפורים שעמית החביא בתוכו והענקת חיים חדשים לאוצרות היצירה שמצאנו בחדרו של עמית. Lior Hasson תום רוזנווסר על הספרים וההקדשה שניתנה לכל הקבוצות המשתתפות. Tom Rozenvasser אושרת ושחר חג'בי על הג'חנונים, הביצים והקובנות הטעימים, גיוס כל המשפחה שלכם בטורניר חימם את ליבנו וריגש אותנו מאוד. Oshrat Hagbi ו Shahar Hagbi לחברת תנובה שבסיוע של נועם טוויג תרמה לטורניר יוגורטים טעימים ומזינים. Noam Twig למשפחת טוויג ולרז, חבר של מעין - אין לנו מילים על הנתינה והגיוס של כולכם מכל הלב, לא היינו מצליחים בלעדיכם. אתם לא מבינים כמה העזרה שלכם משמעותית בשבילנו. Dikla Hertzog רועי ואיתי בוסיאן שלקחו בעלות על להרים את הלוגיסטיקה במקום כמו שרק הם יודעים לעשות. Bocian Twins שרון בנג'ו על הארגון של כל הדברים מכל הלב Sharon Bengio מאיה ושחר בנג'ו ל שלקחתם את המשימה של הצילום עד הקצה ועשיתם את זה כמו מקצוענים Shahar Bengio , Maya Bengio גיא מזיג, נאור דנין ואמירם טובים על הארגון של נבחרת האומנים וכמובן לכל האומנים היקרים והמשחק המכובד Guy Mazig, Naor Danin , אמירם טובים - Amiram Tovim , Israeli Artists Football NT נבחרת האמנים בכדורגל יגאל פריד ששפט ונתן את הלב במקצועיות שמאפיינת אותו. Yigal Frid לאליאל שורמן, גיתית שגיב, נועה עקרבי וכל קבוצת SAP CFS שהם ממזמן המשפחה שלי על תרומתם לטורניר

לקהל היקר שבא לראות ולהיות חלק מהאירוע המרגש הזה. מקווים שנהניתם.

וכמובן למשפחות שלנו והחברים שבאו ועזרו ועשו והשקיעו מכל הלב כדי שעמית יהיה איתנו עוד קצת על כר הדשא, בין טיפות הגשם, ברוח הנעימה שהייתה באוויר ובלב של כל מי שהגיע לטורניר כמשתתף וכצופה.

תודה לכל מי שהגיע לצפות בטורניר ולהכיר קצת את עמית.

אני יודעת שייקח לי זמן להתאושש מהתחושות שאני מרגישה עכשיו ואני מקווה שגם אצלכם עמית יישאר עוד קצת עד לפעם הבאה.





11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page